Известие

Collapse
No announcement yet.

Тракане някъде от към пистовият ремък 156 SW 2.4 JTD 140 ph

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
    Как мога да разбера дали ангренажа е зацепен правилно , имали някъкви белези или това може да стане само с така наречените пети.Съмнява ме звука от двигателят, който наподобява ритмично играене на оборотите.
    Ето гледай тук за зацепването http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_jtd_cambelt.shtml

    Ти в крайна сметка,след толкова изписано провери ли си ролката??



    Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
    само с пети, ......
    pakumba,за какви пети говориш при печката???
    Last edited by Linkestis; d.m.y г., 18:16.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #62
      В сервиза ми казаха , че са я проверили и не била блокирала.

      ---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:16 ----------

      Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
      само с пети, ама то голяма работа, още 2 болта и все едно си сменил ангренажа.
      По-добре се насочи към диагностика да покаже има ли някакви нередности по налягания, дюзи и т.н.
      Преди смяната на ангренажа никога не съм чувал двигателят да работи така.Странното е ,че се чува като играене на оборотите а оборотомерът не помръдва.Имам чувството ,че това може да е свързано с алтернатора.Нещо не те разбрах за двата болта?
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • #63
        Доста хора не знаят за този прословут съединител.А и аз самия не знам колко поста написах за него.Свали си сам пистовия ремък и провери дали работи.Ако работи тогава се насочвай към ангренажа.Всички тракания,чукания и тем подобни шумове при JTD идват първо от алтернатора.Той разбива обегача които прецаква ремъка,които пък рабива ролката на самия обтегач,след което идва ролката на компресора и след това демпферната шайба.
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #64
          Точно това казах, че в сервиза са го проверили и работел, ангренажа и ролките са нови, обтегача и ролката също са нови.Демпферната шайба е на 6-7хиляди марка Дайко.Еми не знам какво друго да сменя за да спре този дразнещ шум.Ако е заминала демпферната шайба това ще е последният и ремонт на тази кола защото не смятам на всяка смяна на масло да сменям шайби и обтегачи.

          ---------- Post added at 18:46 ---------- Previous post was at 18:41 ----------

          Забелязах нещо друго което ми се струва, че не е редно, прозорците на вратите започнаха да се свалят и вдигат много трудно, дори тази сутрин едва успях да сваля и да вдигна един от прозорците.Изглежда така всякаш не и достига ток.

          ---------- Post added at 18:57 ---------- Previous post was at 18:46 ----------

          Май ще сменя алтернатора и каквото стане.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

          Comment


          • #65
            [/COLOR]Забелязах нещо друго което ми се струва, че не е редно, прозорците на вратите започнаха да се свалят и вдигат много трудно, дори тази сутрин едва успях да сваля и да вдигна един от прозорците.Изглежда така всякаш не и достига ток.

            ---------- Post added at 18:57 ---------- Previous post was at 18:46 ----------

            Май ще сменя алтернатора и каквото стане.[/QUOTE]

            D
            така беше и при мен преди да сдаде багажа акумулатора(((=.... но колегата Linkestis е прав, ако можеш да свалиш ремъка и да запалиш колата за да провериш дали тракането е същото или не, то тогава става ясно откъде е проблема....
            147 JTD

            Comment


            • #66
              Странно но сутрин пали от без никъкви проблеми, а и през целият ден паля поне по 10пъти и нито един път не съм имал проблем.Ако сваля ремъка ще елиминирам всички ролки компресори и алтернатора и реално пак няма да разбера от къде точно е проблема, а е ясно ,че не е от ангренажа.
              Last edited by stu; d.m.y г., 22:45.
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

              Comment


              • #67
                Ами за да разбереш рЕално откъде е се прави точно това - сваляш ремъка и почваш проверка на ролки и обтегачи една по една - все някоя ще си каже че я боли. Ако след всичко изписано тук не знаеш какво и как да провериш по-добре я откарай на чичко майстор
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #68
                  Днес след смяна на прословутата шайба няма никаква промяна.То май не остана какво да сменям.
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                  Comment


                  • #69
                    Останаха само компресора на климатика и хидравликата, ако някой се сеща за още нещо да казва, че вече ми писна от това тракане.Сега трябва да вкючвам фарове и халогени за да няма тракане.
                    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                    Comment


                    • #70
                      Сега разбрах, че двигателят изобщо не си мени оборотите а това се получава само когато са пуснати авариините и натварват алтернатора и тракането се чува с такт с авариините.Реално когато ремъкът е по натегнат няма тракане.Поне съм спокоен ,че зацепването е наред.
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                      Comment


                      • #71
                        Вече се чудя дали ремъка е затегнат добре или случайно не е по дълъг.
                        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                        Comment


                        • #72
                          stu а премери ли зареждането на алтернатора?
                          147 JTD

                          Comment


                          • #73
                            Не , как мога да го замеря.
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                              Не , как мога да го замеря.
                              Ами палиш, забиваш и мултицета на клемите на акумулатора и четеш какво пише
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment


                              • #75
                                И колко е нормалното напрежение.
                                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                                Comment

                                Working...
                                X